Saturn

Studentský zpravodajský web

Dnes je pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto, zítra Jaroslav.

Komentáře ke článku »Česko : Německo – 0 : 1«

Autoři webu za obsah fóra nezodpovídají.
Používání fóra je privilegium, nikoliv právo.

Příspěvky jsou vypisovány od nejstaršího po nejnovější.

Vypnout grafické smajlíky.


30.6.2004 16:48 Vox
Promiň Reneeeeeeeeeeeee, nechápu ten nadpis
id 2406 | ticket b18d9…c48dd | agent 61f98…a2959
30.6.2004 19:20 Čel:o)
Hmm, představte si, že by všichni kantoři učili jako Mgr. Jiří Raic, zajímavá představa, že? :)
id 2408 | ticket 5be7c…021af | agent a5ecd…7985a
30.6.2004 23:28 Německo
To se ti to teď mluví Renéčku jak už nejsi na gymplu co?
id 2409 | ticket 99960…3f284 | agent 61f98…a2959
1.7.2004 21:40 Hajunka
Jak pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí... nebo naopak?
id 2410 | ticket b9c88…b0ed3 | agent affa4…6dbc9
2.7.2004 10:48 Vévoda
René Król lže a je ostudou,že absolvent naší školy míchá fakta,smyšlenky a lži a vydává je za pravdu.Pokud by byl Dwaihir soudný, přečetl by si před vydáním tohoto článku:
1. zákon č.65/1965 Sb(zákoník práce ve znění pozdějších předpisů) a na něj navazující pracovní řád pro pedagogické pracovníky v České republice
2.dále zákon č.143/1992Sb ve znění pozdějších předpisů,zejména pak nařízení vlády ČR č.330/2003Sb. ,kde se jasně uvádí tarifní plat učitelů (a je to podstatně vyšší částka než jakou uvádí) a také za jakých podmínek se dává osobní příplatek - zjistil by,že neplnění pracovních povinností určitě není důvod k jeho přiznání.
Dále je třeba zdůraznit, že absolvent Gymnázia v Karviné v budoucnu bude muset absolvovat v povinné výuce výuku českých a moderních dějin, tak jak je to na všech slušných gymnáziích v České republice.
Pro budoucí maturanty(šk.r.2004/2005) je tragické,že mají "zpoždění" 300 let ve výuce proti jiným gymnazistům v republice a bude pro ně velmi obtížné dohnat téměř roční zpoždění výuky samostudiem.I za to vděčí svému učiteli.
Je hezké se postavit za někoho,koho mám rád,koho si vážím. To je pro Reného plus, bohužel, největším uměním je nastavit pravdivé zrcadlo informacím dávaným veřejnosti - a tady René totálně zklamal.
id 2411 | ticket 43560…d99dc | agent 336b3…d5f7f
2.7.2004 11:51 Absolvent
Souhlasím s panem Vévodou.

Hrnek Król je ostudou a kdyby nebyl Raic jeho třídním tak se o něm ani nezmíní. Myslím si že 4 roky je dost na to abychom probrali české i světové dějiny, ale my jsme nedobrali ani ty světové:)
id 2412 | ticket 8965e…44622 | agent 61f98…a2959
2.7.2004 12:06 Čel:o)
Ono ty osnovy nejsou pro srandu králíkům, je rozdíl se od nich mírně odklonit či něco vynechat a úplně se na ně vybodnout... Dalo se předpokládat, že to takhle skončí... Třeba najde uplatnění na vysoké škole, kde by měl pro svou výuku prostoru dost...
id 2413 | ticket 4d286…7fd87 | agent a5ecd…7985a
2.7.2004 12:22 Samuel
Přestože si vážím pana Vévody, řekl bych že se zbavil jednoho z nejlepších lidí na ústavu. Jsem si jistý, že i pan Vévoda ví, že celková výuka dějepisu by se měla změnit. p. Raic mě nikdy neučil, ale na přijímačky na VŠ jsem se učil z jeho materiálů. Při vší úctě k ostatním vyučujícím dějepisu na GymKa, nebýt jich, jsem dneska pracující a ne studující.
id 2414 | ticket 92f28…b0020 | agent a5ecd…7985a
3.7.2004 08:50 Dwaihir
Je ostudou, že ředitel školy nechá jen tak vyhodit jednoho ze svých nejlepších kantorů. V tomto souhlasím se Samuelem. Ač si to nechcete přiznat vybavenost studentů pana Raice po stránce znalostní je o pár stupňů vyšší než vybavenost studentů jiných gymnázií. Pravda je taková, že české dějiny jsou opravdu součástí výuky dějepisu a to nedílnou, jenže objektivně musíme dodat, že nedílnou součástí přírodovědných oborů jsou také praktika, která se neaplikují do přidělených hodin výuky, nýbrž se jim vyhrazují další dvě hodiny. Po technické stránce je to tedy totéž... S těmy zákony je to sice hezké, ale nepřesvědčil jste mě o správnosti rozhodnutí o výpovědi pro pana Raice. Když už jste tedy navštívil pane Vévodo tyto stránky, doufám, že vám neunikly ani článečky o jiných aférkách ušlých na Gymnáziu vámi spravovaném. Nechci se k tomu jinak vracet, ale nemyslíte, že fyzické tresty byly ve školách už hodně dávno zrušeny, a proto by si například stáhnutí osobních příplatků zasloužil pan Klupa za doslovné profackování tehdy ještě studenta? Toto je, myslím, také hrubé porušení pracovní kázně. Akorát se na jeho případ přehlíželo nejspíš krapet jinak, tedy jestli vůbec nějak...
Prostě jste mi momentálně připomněl pana Špidlu, který mimochodem podal už konečně demisi. Hold zákony a vyhlášky jsou jedna věc, ale praxe si žádá mnohdy čtení mezi řádky, občas zapomnění některých bodů a když to nejde jinak tak i vlastní výklad dopomůže ke zdárným řešením...Ono se to ví, ale jaksi se na tohle zapomíná, když se chce, že?
Dále bych tady ke konci chtěl říct, že je ostudou, když si veškeré možné informace nesehná někdo, kdo rozhoduje o osudu člověka, možno i v plurálu. Jinak nechápu to, že bylo panu Raicovi tvrzeno, že jej studenti nemají rádi (a hůř), a přitom byla vyhozena skupina žáků navštěvujících ty "odporné" české dějiny, s tím, že je pan Raic nemusí posílat...
Udělejte si pořádky na vlastním hřišti a poté půjdeme hrát hry. Já pouzel napsal článek, ale na jiných místech se rozhodovalo o osudu minimálně jednoho člověka...
id 2415 | ticket 9c7fd…8a780 | agent a5ecd…7985a
3.7.2004 15:56 Absolvent II.
S Dwaihirem se da souhlasit i nesouhlasit, ale je opravdu smutne, ze Gymnazium musel opustit jeden z nejlepsich kantoru. Kvalita vyuky pujde jiste dolu a jestli tohle reditel fakt chtel, dobre mu tak
id 2416 | ticket abfd2…f0e48 | agent 336b3…d5f7f
3.7.2004 16:31 Absolvent III.
Hrnku Króle, promin ze te musim nazvat debilkem, ale ty uz nevis co pises, prestan uz s tim Raicem.
id 2417 | ticket 313f9…4a54b | agent 61f98…a2959
4.7.2004 01:18 Čel:o)
Takže, počítejte se mnou. 2 vyučovací hodiny týdně světové dějiny. 2 v. hodiny české dějiny, plus prodloužení cca. většinou do 15.30, to dává 90 min. = 2 v. hodiny, plus nepovinný semínář HIstorická POlitoligie (rozuměj HIPO) většinou od 14.00 do 15.00 až 15.30 to jsou další 2 v. hodiny. Pokud počítám správně, je to 8 vyučovacích hodin dějepisu týdně. Ano, prodloužení českých dějin nebylo povinné, ale každý, kdož chtěl napsat dobře písemku si materiály z prodloužených musel opatřit a naučit. HIPO to je jíná, z toho se písemky nepsaly, ale probíraly se zde dvě maturitní otázky. Tohleto jsou holá fakta. A jak jsem již napsal, představte si, že byste každý předmět měli 8 hodin týdně. znalosti by byly oprvadu skovostné, ale za jakou cenu? ...
id 2419 | ticket 39bf8…1df63 | agent a5ecd…7985a
4.7.2004 11:21 Dwaihir
Celo: Ale jisteze to tak je, jenze ja do prodlouzenych cd prisel tak trikrakt za rok a v hipu jsem byl jednou. A vis co? Odmaturoval jsem z dejaku za jedna, a to proto, ze nebyla jedina otazka, na ktere by me uvaril...Tak mi vysvetli jak je to potom mozne...No a nemluve o tom, jeho vyucovaci system by mohli okopirovat i ostatni, protoze strasnou spoustu veci z hodin dejepisu od raice si pamatuji absolventi nekolik radek let po odchodu z gymnazia. Mimochodem mu za to pozdeji i nekteri dekuji(i kdyz dejepis nepotrebuji k vyuce...)!
id 2420 | ticket cb2d0…2434d | agent a5ecd…7985a
4.7.2004 20:42 johnny
Ja nemuzu souhlasit s Dwaihirem, ze tenhle system je o.k. To by měl být prostě gympl - měl bych z něj mít všeobecný přehled o všem (sic to někdy sarkasticky nazývám "od všeho něco, dohromady nic").
Ale na druhou stranu
1) Osobně jsem jdu studovat informatiku a v posledním ročníku gymplu jsem měl přesně OSM hodin matematiky týdně.
2) když mi něco na metodách pana Raice vadilo, dal jsem mu to najevo hned a na místě, stejně jako u všech ostatních kantorů. To, co provedla ona studentka a její rodiče - to je bodnutí kudly do zad.
3) pan prof. Raic tímhle systémem učil pěknou řádku let, a NIC SE NEDĚLO. Tzn. všichni byli spokojení? Snad najednou začal dělat něco nějak jinak? Snad najednou překročil nějakou hranici? Ne, on se nám někdo jen náhle polekal, viďte.
id 2421 | ticket 79fb6…79feb | agent 1b1ec…24c40
4.7.2004 21:41 Bolák
Ale johnny prosimtě, nikdo si nesměl v Raicově hodině nic dovolit a ty si mu něco dával na jevo? jsi směšný i přes ten Saturn. Dwaihir je hlupák, s tím se nedá souhlasit. Raic to dělal špatně, nechápu proč to řešíte, když už je venku
id 2422 | ticket 3d396…902a1 | agent 61f98…a2959
5.7.2004 14:17 Čel:o)
Mě Raic sr al už od třeťáku, jenže když u něj maturuji, tak přece proti němu nepůjdu a to je ten důvod Johnny, comprende? Jediné, co jsem mohl dělat bylo dávat mu najevo, že mě se re, což jsem taky dělal...
Ano, René, ty informace tam jsou, ale opakuji, za jakou cenu? Za tu, že si nás volal do kabinetu a řval po nás, že nechodíme na prodloužené a aže si to s náma vyřídí?...Přesně tohle se totiž dělo ve třeťáku...
id 2425 | ticket 7abc6…b3b8d | agent a5ecd…7985a
5.7.2004 18:22 absolventka
Takže René, když už se tady tak strašně vytahuješ, že jsi z dějepisu odmaturoval za 1 a naprosto všechno jsi dokonale uměl, mělo by se dodat, že z maturitní písemky jsi dostal za 3.To se Ti to ale vůbec nepovedlo, co??? A dále, hlásit se na práva a maturovat ze ZSV za 3???? Trošku trapné, nemyslíš? No a anglicky se asi taky moc nedomluvíš, když jsi dostal za 4 a to ještě z takové trapně lehké otázky jako je food and meals...... Takže se příště, pokud ještě nějaké bude, laskavě vyvaruj nějakých komentářů k mé maturitní písemce, nesnaž se ji posuzovat, když jsi ji ani nečetl a prosím Tě hlavně nepiš články o problémech, o kterých ho*no víš....
id 2426 | ticket 021a7…6115b | agent a5ecd…7985a
5.7.2004 22:15 Gadžo
Nejprve pár poznámek k Reného článku:
Nevím, jak dalece "kabinet zástupců" řídí školu namísto "řiditele", každopádně vytýkaná neochota je výstřelem naslepo. V "předsaturnovských dobách" jsem tam sice moc nelezl, nicméně za poslední 3 roky jsem se bezvýjimečně setkal s profesionálním a kladným přístupem - a to nejen vůči mé osobě, ale i vůči známým. Ačkoliv to do konceptu této diskuse vůbec nezapadá, chtěl bych při této příležitosti vyzdvihnout zejména (co se tedy Saturnu týče) poskytování informací p. Kučerou a dávání rozvrhových změn na extra papíře naší redaktorce p. Bajnarem. Jakkoliv to někdo může považovat za samozřejmé, tak bohužel v naší zemi není samozřejmým téměř nic. Dodatečně chci za toto jednání zmíněným zástupcům poděkovat.

Dobrý šéf v dobré firmě se za dobrého zaměstnance musí postavit. Pokud se tak nestane, pak je logicky některý z článků špatný. Každý, kdo měl tu čest navštívit hodiny p. Raice, ví své.

Zeptám se tedy p. Čeladína, který proti p. Raicovi nešel, jen mu dával najevo své fekální naladění, zda-li ovládá dějepis dobře. Zda-li se domnívá, že by některý jiný ze současných (tedy zbývajících) kantorů dokázal studenty naučit stejně kvalitu i kvantitu. Zda-li považuje osnovy za "OK-věc". Zda-li si myslí, že snažit se naučit studenty, kteří mají zájem s dějepisem dále pracovat (což se u maturantů očekává - ať už při přijímačkách na VŠ, nebo jako součást VŠ studia na různých oborech) je špatné. Pokud vím, tak nematuranti nebyli zdaleka tak zatěžováni jako maturanti, a pokud ti si stěžují, pak mi to zavání masochistickou leností.

A nakonec absolventce: Jak všichni dobře víme, tak maturitní zkouška v současné podobě je pohou fraškou, která nedává žádný obraz o schopnostech studenta. Proto taky při přijímačkách na většině VŠ odstupují od započítávání známek ze SŠ. Proto taky není trapné maturovat ze ZSV za tři a snažit se dostat na práva. (Zjm. u TSP v Brně to trapné není vůbec :-p ). BTW já mám z ang i z něm u matury za 2, a kdokoliv by z toho vyvozoval, že se oběma jazyky dokážu domluvit stejně dobře (/špatně) by mi byl k smíchu. Pokud René tvou písemku nečetl, pak, jak správně podotýkáš, by ji neměl komentovat. Nicméně tvrdit, že xxxxx ví, je mylný závěr, navíc to není jen tvůj osobní problém - odchod p. Raice zasáhne - ať už bolestně či radostně - několik desítek studentů a studentek.
Možná že právě bezprostřední interakce stály za velmi špatnými vztahy naší třídy (VIII.B) s některými kantory (u jiných zase naopak), každopádně srovnání s bodnutím dýky do zad mi vzhledem k načasování "tvé akce" připadá naprosto dokonalé.
id 2428 | ticket 77e1b…15c1c | agent a5ecd…7985a
6.7.2004 01:35 Vitko
Ackoli jsou na odchod pana Raice ohlasy různé, nikoho to nenechává chladným (jako by to bylo treba v pripade jiných méně "výrazných" učitelů)
Kazdopádně, na všem špatném jě něco dobrého a naopak. Musíme si přiznat, že ty z nás, které učil, umí dodnes. Mám na mysli jeho výuku češtiny na nižším gymplu, kde nám vysvětlil českou gramatiku tak dobře, že s ní dodnes víceméně nemám problémy. V dějepisu mi však některé věci vadily. Letopočtů bylo za celý rok tak kolem 500, což nevím, jak bych bez taháku zvládl. Cením si, že dějiny učil v souvislostech, takže mi hodně věcí do sebe presně zapadalo, ale informací bylo často až příliš a výuka přeplácaná zbytečnostmi, které v životě neupotřebím. Když k tomu připočtu, že se v jeho hodinách nesmělo ani zívnout a jednou vyhodil ze třídy i Balůa, když se mu rozsypaly tužky, petici bych nepodepsal, kdybych nëměl mít příští rok HIPO.
Každopádně to ale byl podraz, který se měl nejprve řešit s ním (snaha o kompromis), místo aby se o tom rozhodovalo za jeho zády.
id 2429 | ticket 70d50…839d5 | agent a5ecd…7985a
6.7.2004 11:48 pan Čeladín
pane Gawron: He, mno, a co nematuranti, co chodili do českých dějin? Nechodil jsi tam ty, takže chápu, že informace máš z druhé ruky, mno, tak ti povím, že nematuratni navštěvující české dějiny byli stejně zatěžováni jako my, comprende?
Jo a k té kvalitě a kvantitě. Měl jsem tu čest navštěvovat pár seminářu u paní profesorky Jarzynové (omlouvám se, pokud jsem to příjmení skomolil), dokonce jsem si od studentů navštěvujících její seminář kopíroval pár zápisů, abych nemusel hodiny trčet v HIPU a musím říct, že kvalitativně se mi to zdálo mnohem lepší než to od Raice. Ono méně je někdy více... Určitě jsi taky někdy slyšel Raicův výklad, nevím, jak ty, ale já si myslím, že by se dalo říct to samé za mnohem kratší dobu a stejně srozumitelně... Je to ale jen můj názor.
Absolventka: Neodvažuji se posuzovat, zda tvé jednání bylo správné či nikoli, protože do vašeho sporu nevidím, ale někdo s ním už musel něco udělat.
id 2430 | ticket 61eca…6d607 | agent a5ecd…7985a
6.7.2004 21:13 Jordy
Myslíte že Raic čte Saturn? :)
id 2432 | ticket 03992…eb0e9 | agent 61f98…a2959
6.7.2004 21:13 Jordy
Myslíte že Raic čte Saturn? :) a nebo blisty.......rulez
id 2433 | ticket 03992…eb0e9 | agent 61f98…a2959
7.7.2004 09:55 Vévoda2
Je třeba sdělit,že pana Raice nikdo nevyhodil,to je ta největší nepravda a lež,kterou šíří Ti,kteří vůbec neznají podstatu problému. Skutečnost je taková,že ještě 30.června byl pro něj úplný úvazek na další školní rok.Měl dokonce v úvazku i oba semináře - HiPo a České dějiny 2.Je také pravdou,že mu na příští nebyly přiděleny maturitní třídy z dějepisu,protože od roku 2002 řešíme stížnosti na obsah výuky,(jsou k tomu doložené zápisy podepsané již v r.2002 panem profesorem) a ani na třetí pokus je pan profesor nebyl ochotný brát vážně a zjevná porušení pracovní kázně odstranit. To,že pan Raic má bohaté znalosti,umí učit a umí si získat některé žáky víme.Velmi mne mrzí,že svůj pracovní problém řešil prostřednictvím žáků. Není jediný s kým řeším otázky pracovní kázně, je jediný,který je chtěl řešit prostřednictvím žáků,kteří byli informováni neúplně a tím pádem klamavě. Osobně se domnívám, že tato diskuze není konstruktivní a v této chvíli již spíše škodí panu profesorovi než aby mu pomáhala. 30.června dal Mgr.Raic výpověď a tím tento spor (podle mého názoru velmi nešťastně a ukvapeně) ukončil. Nebyl tedy vyhozen,ale odchází na vlastní žádost.
id 2435 | ticket 4ddd0…7df89 | agent 336b3…d5f7f
7.7.2004 16:33 Dwaihir
MYslím, že v článku je podotknuto, že podal výpověď, takže se tu moc nikdo nerozkřikujte o obrovských lžích a podobně. Nebudu se zabývat tím, zda to bylo ukvapené rozhodnutí nebo ne. Já pouze přináším informace, posuzuje se u nich zde.
Celo: Heleď kolik profesorů jsi ty neměl vlastně na ústavu rád? Možná, že kdyby všichni z nich dopadli stejně, byl bys ty spokojený, ale sbor prázdný...
Absolventka: Ano, měl jsem ze slohovky za 3 a taky jsem s tím nebyl spokojen, ale prostě to tak je. Vlastní neschopnost přece nebudu řešit tím, že podrazím nohy tomu, který na onu neschopnost přišel. Ale to je každopádně podchyceno také v článečku. Ano, k výčtu mých známek přidej ještě to, že teda ten "zurnalista" nakonec dostal s cestiny 2 a narozdil od tebe je na onu svou vysokou prijat, coz povazuju za dulezitejsi nez vsechny znamky z maturity, i kdybych jich měl třeba padesát a každou v hodnotě 4.
Gadzo: No já se snažil, aby to nevyznělo příliš "protikantorsky", protože mám pár zkušeností s těmi lidmi a dost jich je také kladných. Vím i třeba to, že pan ředitel je hodně fajn chlap, ale problém možná bude v tom, že spousta věcí se na škole dělá pouze na oko, jak se říká tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá...
id 2436 | ticket 4037d…5c47f | agent a5ecd…7985a
7.7.2004 17:03 Frk
Ale René, ty sám si se chvástal tím, že jsi měl tu slohovku hned napsanou a ještě si popsal všechny listy, tak jakto že jsi dostal za 3 - to je mi prapodivné, asi jsi neschopný, tak příště nemachruj
id 2437 | ticket 71e06…61754 | agent 61f98…a2959
7.7.2004 17:14 Čel:o)
Měl bych taky jedno přísloví:
Pozdě bycha honit :)))))))))))))))

Dwaihir: Já jsem pouze vyjádřil svůj názor stejně jako ty. Každý profesor má své přívržence i odpůrce, jenže někdo má těch či oněch víc či míň...
id 2438 | ticket e0454…a4e86 | agent a5ecd…7985a
7.7.2004 18:09 Dwaihir
K té slohovce-ač se mi zdá, že je to zbytečné rozebírat-bych tedy přidal asi tak to, že jsem ji skutečně měl celkem rychle hotovou a více méně bez gramatckých chyb. Dokonce i úroveň textu byla, řekl bych, trošku vyšší. Problém byl v tom, že se prý nejednalo o fejeton, proto šla známka o dva stupně dolů...
Celo: Děkuju, tohle jsem chtěl slyšet. Rozdíl je ale v tvém vyjádření svého názoru, na který máš stejné právo jako já na svůj, a vyhlášením "křížové války"...
id 2439 | ticket dc253…123b0 | agent a5ecd…7985a
7.7.2004 19:13 Čel:o)
Heleď, já žádnou "válku" nevyhlásil, prostě jsem to napsal, jak to cítím a jaxem to celý čtvrtý ročník cítil...
Každý problém má svůj rub i líc...
id 2440 | ticket c6573…6cd8e | agent a5ecd…7985a
7.7.2004 20:50 Frk
Jenom něco k Dwaihirovi - Křížové války dávno skončili,ale to bys měl vědět když tě toho Mgr. Jiří raic tolik naučil. A k té slohovce - není všechno zlato co se třpytí
id 2441 | ticket c2dfe…f909f | agent 61f98…a2959
7.7.2004 22:53 Dwaihir
Frk: Sákriš a já myslel, že se pořád potřebujem probít do Levanty...No Bush to vlastně pořád dělá, takže mám asi zase pravdu já. Jak já to jen dělám, že má skoro každé slovo takovou váhu, abychom o něm museli polemizovat...Jo a nic proti kámo, ale ty bys jeho výuku asi taky potřeboval. Teda aspoň gramatickou průpravu (třeba shoda podmětu s přísudkem, psaní velkých písmen...) :D
id 2442 | ticket 948cf…51999 | agent a5ecd…7985a
8.7.2004 09:08 Frk
Dwaihir, to je zajímavé že si to rozluštil když tam bylo tolik gramatických chyb. Nemám problémy s gramatikou, dokonce jsem napsal slohovku líp než ty:) a neříkej mi kámo, protože já tvůj kamarád nejsem. Si klidně běž do Levanty a už tam zůstaň a piš si tam tu svou poezii
id 2443 | ticket 612dc…96bab | agent 61f98…a2959
8.7.2004 11:07 Maverick
tak jo lidi.. stacilo ne? nechte toho problem stejne nevyresite a timhle sttouranim se v tom stejne niceho rozumneho nedosahnete. kazdy na to ma nejaky nazor a pochybuju (z drivejsich zkusenosti s vami nekterymi) ze se nejak dohodnete.. takze dost bylo reci ne? p. Raic je proste pryc...
id 2444 | ticket f6480…13f04 | agent 336b3…d5f7f
8.7.2004 20:42 xxx
ty Rene, měl by sis taky zopakovat tu gramatiku, když tady poučuješ. Píše se z češtiny ne s češtiny.
id 2445 | ticket 8ba5a…70e28 | agent a5ecd…7985a
8.7.2004 21:18 Pan z Jordánu
Jé je, co se to tady děéje?
Raic je pryč, tak o co vám jde?
Ještě odejde par mončičáků a gympl svět zas bude lepší...
id 2447 | ticket 5c998…645c2 | agent a5ecd…7985a
8.7.2004 22:31 Balů
Jakékoli další příspěvky, které svým obsahem nebudou souviset s tématem článku budou mazány.
To se týka i Dwaihira.
Díky za pochopení
id 2448 | ticket 9c885…0b730 | agent 68131…5b5ac
12.7.2004 16:04 Pražačka
Jak to tady tak pročítám, tak mi to nedá a musím vám všem položit jednu řečnickou otázku: Nemyslíte si, že bylo pana Raice pro karvinský gympl škoda?
Jinak všem přeju hezké prázdniny a už to přestaňte řešit - pan Raic se rozhodl sám...
id 2459 | ticket 18325…0585c | agent e12ef…59979
12.7.2004 21:44 Jméno
žádné reakce? prapodivné
id 2460 | ticket 62fc8…6e05a | agent 9b8c6…6492b
12.7.2004 21:44 Jméno
žádné reakce? prapodivné
id 2461 | ticket 62fc8…6e05a | agent 9b8c6…6492b
13.7.2004 10:23 Dwaihir
Prazacka: Ja si teda nemyslim, ze jej bylo skoda pro karvinsky ci jakykoliv jiny ustav typu gymnazia. Spis bych rekl, ze tam zapadl dokonale. Vytvoril svou osobou jistou studijni napln skolniho roku. Vlastne to byl profesor, jakych je na karvinskem gymnaziu malo. Pro priklad podobnych osobnosti (ted to chapejte tak, ze mam na mysli lidi, kteri donuti sve studenty k pozornosti a studiu onoho predmetu podobne, ne stejnymi metodami) bych uvedl napriklad vynikajiciho pana Robotku, ci pani profesorku Janu, pripadne i napr. pan profesor Sedlar. Nechci urazit ostatni, jez jsem neuvedl, protoze mezi "omladinou" se vcyskytuje par vybornych kantoru a mezi ostatnimi take. Proste pan Raic zapadl perfektne do koncepce gymnazialniho nabyvani informaci. Navic neexistuje moc lidi, kteri dokazi verejne priznat, ze neco nevi, ci neumi, popripade dat za pravdu mladym lidem, co vic, studentum. Kdyby aspon tenhle postoj mela vetsina, bylo by top fajn. Bohuzel si vsak myslim, ze se tam vyskytuji jedinci zralejsi na odchod na nejakou "jednodussi" skolu, nez je gymnazium. Takovych je bohuzel take dost, a proto si myslim, ze osobnosti typu Raic alespon srovnavaly sily a dopomahali tak vybornym vysledkum nasich studentu...
id 2462 | ticket c489e…a4714 | agent a5ecd…7985a
2.11.2007 16:02 Lala
Vidím a jsem tomu rád, že odchod pana Raice vyvolal tolik emocí. Každý dělá chyby, ale o někoho stojí za to bojovat. Gympl to neudělal a dobře mu tak.
Vím jakým hlubokým způsobem ležel dotyčný v žaludku lidem, kteří nemohli překousnout svou průměrnost a proto mě nikdo nepřesvědčí, že to nebyla nízká podlost. Hrabejte se v omáčkách, hrabejte se v kravinách, ale ležel jim tam dlouho. A nebylo to proto, že neučil podle osnov. Kantor odešel, ať žijí učitelé.
id 5114 | ticket 62787…b53f5 | agent 12f50…3c8c2
30.11.2007 20:51 Ril
Nic proti, ale Raic je prostě ten nejlepší profesor, kterého znám… učí mě na obchodce češtinu a dějepis a nikdy sem v ničem neměla větší zmatek, ale taky sem toho nikdy více nevěděla. A jestli máte někdo něco proti panu Raicovi, tak přijďte laskavě za mnou, já si to s Váma vyříkám (vím, že by pan profesor nebyl z tohoto postoje zrovna nadšen, ale lepší, než tady poslouchat, jak na něj někdo kydá špínu). 8-O
id 5180 | ticket 2880f…35b49 | agent d959f…57fcd
27.5.2009 23:05 Vitko | vit.stastny@seznam.cz
Pan Raic mě učil dějepis 3 roky (do 3. ročníku). Je to člověk, který má obrovský podíl na rozšíření mého všeobecného přehledu a vnímání světa v souvislostech. Teprve s časovým odstupem čtyř let od absolvování gymplu člověk ocení, co nám tento kantor, který svoji profesi bral jako poslání, dal. Jen mi je líto, že s tím odchodem nepočkal ještě alespoň rok (abych mohl navštěvovat jeho semináře z historické politologie) ;-)
id 6800 | ticket ad970…e9309 | agent 3d91c…0d5a9

Hledání

Stručně

  • Saturn odešel na zasloužený odpočinek. Vzpomínejte na něj tak, jak vám zůstal v paměti.
    Nezapomeneme!
 

Původní engine: Jan Raszyk; Webmaster: Michal Wiglasz;

© 2002 — 2009: Všechna práva vyhrazena, šíření veškerého obsahu bez souhlasu redakce zakázáno.