Saturn

Studentský zpravodajský web

Dnes je neděle 27. května 2018, svátek má Valdemar, zítra Vilém.

Komentáře ke článku »Kabelová televize Karviná«

Autoři webu za obsah fóra nezodpovídají.
Používání fóra je privilegium, nikoliv právo.

Příspěvky jsou vypisovány od nejstaršího po nejnovější.

Vypnout grafické smajlíky.


9.5.2008 13:34 iLianik
Nj co naděláš, u mě trvala modernizace sitě něco kolem 3 týdnů.:-D:-D Vůbec jsem nevěděl, že se jedná o modernizaci, a to jsem tam několikrát volal.:-x Ale pobavilo mě, když mi po osobní návštěvě KTK, asi po dvou hodinách zavolali a sdělili, že připojení je opět funkční, jediná změna ovšem byla, že teď mám doma na TV asi 10 nových programů.:-D Jinak k té anketě, nevím kterou možnost zvolit. Posledními událostmi jsem znepokojen, ale na druhou stranu, když se na to podívám od té doby, co jsem jejich zakazníkem, tak je toto první problém, který jsem měl. Takže nevím. Uvidím dál.8-)
id 5689 | ticket c140e…7e558 | agent 393bd…d3463
9.5.2008 14:06 Gringo
Dělat se dá dost… třeba se poohlídnout po konkurenci… Já jsem zažil za poslední cca 3 roky asi dva nebo tři výpadky (a ani jeden netrval tři týdny, fakt ne).
id 5690 | ticket 46ef5…33bc8 | agent 1a6d6…f1b34
11.5.2008 04:19 Holub se vrací... | kozibrada@seznam.cz
Plně souhlasím s Razielem. Jak vidím, mnozí měli ještě delší odmlku než jako já den a půl. S telepřipojením u mě problém nenastal; snad jen přidání cca 15 programů. Po mém 2. telefonátu (k prvnímu se ještě dostanu) mi bylo stručně sděleno, že ta zvýšená nabídka je chybou v rozvodně, že za to platit naštěstí nemusím a že návrat k mé základní nabídce bude brzy, přesný termín však nevědí. No, při tom mém 1. hovoru mi řekli velké kulové, po 3minutovém čekání se na druhém konci drátu nikdo neobjevil; dobře, beru, mají nápor, ale účtování hovoru i při infolince mě dostalo (zjištěno po odečtu kreditu). Holt co se dělá plošně, nemá dobrou kvalitu – tím myslím přechod firmy ke gigantu UPC…:-?;-):)):))
id 5692 | ticket 40ab8…c9b81 | agent c5746…16a27
14.5.2008 21:53 loki
jsou to hovada zladějská…tenhle názor mám od momentu, kdy KTK začala přebírat ta zkur… UPC, firma, která se v první řadě stará hlavně o to, kolik od svých oveček vybere chechtáků …prostě co nejmíň za co nejvíc…:-x
id 5693 | ticket 22a3d…88bd2 | agent 96673…260d0
14.6.2008 14:54 vojta
taky mi to docela dela problemy. a to ze se vypina v dopolednich hodinach tak to pekne kecaji. me se vypin a i odpoledne nebo vecer-zlodeji jedni
id 5790 | ticket c83bd…c6c06 | agent 3d91c…0d5a9
17.7.2008 09:29 pavel
Taky vám KTK dluží peníze?Mně dluží přeplatek 743 Kč už od 14.5 2008 a když jsem to už podruhé reklamoval 16.7 což je více než po 2 měsících tak se zmohli jenom na "čekejte" ano slůvko třeba omluvy nebo dodržování všeobecných podmínek nebo reklamačního řádu pracovnicím KTK nic neříká
id 5814 | ticket 78687…6c5cd | agent 7368d…42642
31.7.2008 10:30 Marcus
Tak to je teda děs , krypli jedni .chtělo by to poslat k soudu… !:-|
id 5819 | ticket 2ccbb…1fd66 | agent 6f0a4…c4447
11.11.2008 09:17 saturnin
Přestože platby kabelové televize provádím prostřednictvím bezhotovostní platby SIPO, včera mi přišla poštovní poukázka. Na měsíc listopad 2008 smíchali platby za internet, telefon a digital a nadělali tolik zmatků, že tam odpoledne jdu. Jsou to podvodnící!!!
id 6391 | ticket e653e…c78b1 | agent 71738…4fe14
9.1.2009 14:52 Marek | mark@seznam.cz
Varuji před KTK!!!

Objednal jsem rodičům jako vánoční dárek internet od KTK. Byli domluveni na instalaci kabelového modemu, ale 2 hodiny před instalací technik volal, že už měl poslední instalaci dne a že by MUSEL ČEKAT 2 HODINY na původně dohodnutý termín a jestli by nemohl přijet dříve. Rodiče nemohli, takže trvali na původním termínu, tak zkoušel ještě jiný den (nešlo to), takže teda jako přijede. Za chvilku volá KTK, že došlo k obrovskému výpadku v Ka8, takže instalaci ruší. Naši se naštvali, tenhle výmysl nevzali a celou objednávku zrušili.

Takže, pokud chcete objednávat služby u takhle arogantní a neprofesionální firmy, tak hurá do toho. Tohle je první a poslední zkušenost s KTK.
id 6695 | ticket f5c10…37fbf | agent 95490…13c15
12.1.2009 13:22 fruzlik | fruzlik@seznam.cz
Téměř pod celý článek bych se podepsala. Nejdřív se vychytávaly problémy s kabelovkou Karviná a teď to převzal nejdražší poskytovatel UPC!! Zdražení o 100 % a služby mínusové. Platím internet, který nemůžu o víkendech používat, dále telefon, který také nefunguje. Ráda bych viděla to provádění modernizace a údržby zrovna o víkendech, kdy lidi tyto služby chtějí nejvíce využívat. Vyúčtování neustále reklamujeme. Když přejdete z trvalého příkazu na inkaso, pak si účetní vůbec nevšimne, že jí přijde od zákazníka platba, ona mu to klidně naúčtuje znovu a pak se divíte, že zaplatíte jednou tolik. No a, její peníze to nejsou. Můžete si zavolat ze svého telefonu na jejich bezplatnou linku, ale jak, když připojení není v provozu. A pokud si náhodou někdo v domě odhlásí nějako službu, pak docela klidně odpojí Vás. No prostě u této firmy je možné všechno, na co si jen vzpomenete, jen ne kvalitní služby. Zřejmě žehrají na to, že jiná kabelovka v Karviné není. 8-O
id 6703 | ticket 77fa7…2a211 | agent b1640…ef5df
2.2.2009 11:40 Michalisková
Dne 9. 1. 2009 nám byl nainstalován Setobox dvakrat jsme celou věc reklamovali . Znám neznámých duvodu se techník nedostavil pouze zavolal manželovi na mobilní telefon.Trval na tom,ze bude manželovi radit co má dělat aby se setobox rozjel a vyladil .manžel se omluvil, že to nezvladne nebot je po mozkové mrtvici.cela věc se opakovala dvakrat manžel rěkl pár slov A VÁŽENÝ PÁNtechnik mu nato rěkl at jde do prdele a víc se s manželem nebavil Opet jsme celou věc reklamovali.Nakonec se dostavil techník ale pouze zkontroloval prívodný kabel a konstatoval,že si ho máme vyměnít .Což jsme učíníli ,ale žádna změna .Opět reklamace ale žadna rozumna domluva .Pak se objevila zrejmě p. vedouci ,která se ani nepředstavila a poručíla,že až do zaznamu připišou ,že si ten výjezd zaplatíme.Setobox již měsíc není vprovozu nikoho to nezajíma.platíme a nic nam nejede .Jsme už starší lide a pomoc nikde lidí nenechte se napalit ja se obracím na pomoc u soudu.
id 6729 | ticket 99cdf…60c8d | agent 5b4aa…df0c1
2.2.2009 12:23 HOLLA
Co uděláš,umě trvala instalace sitě kolem 3týdnu.Několikrát volala osobní návštěva 5x uvidíme dál tak vyjezd bi chteli platit je to jejich povinnost uvest vše do poradku berou za to penize a technik plat zlodejí jedni aj PANÍ VEDOUCI bordel bil aj bude sleduješ televizi ja vás lituji a hlavne tveho manžela ktery je tak vážne nemocní zdravím oba adržte se a pokračuj tak jak si to napsala
id 6730 | ticket 99cdf…60c8d | agent 5b4aa…df0c1
2.2.2009 12:25 HOLLA
Co uděláš,umě trvala instalace sitě kolem 3týdnu.Několikrát volala osobní návštěva 5x uvidíme dál tak vyjezd bi chteli platit je to jejich povinnost uvest vše do poradku berou za to penize a technik plat zlodejí jedni aj PANÍ VEDOUCI bordel bil aj bude sleduješ televizi ja vás lituji a hlavne tveho manžela ktery je tak vážne nemocní zdravím oba adržte se a pokračuj tak jak si to napsala
id 6731 | ticket 99cdf…60c8d | agent 5b4aa…df0c1
9.2.2009 10:33 Hug
Je to ta nejhorší firma, s kterou jsem kdy přišel do kontaktu… Ale pokud máte trochu hubu a chce se Vám na ně vyvíjet "tlak", dá se z toho něco vytřískat :). Tak například v době "modernizace" ohlásili výpadky "od-do" hodin, ale poté, co bylo celý den klid a v půl šesté nás nadobro do rána odpojili, jsme začali nahřívat linky a výsledkem byla 50 % sleva po dobu 12 měsíců jak na TV, tak na NET.
Každopádně, pokud si přečtete jejich aktuální "obchodní podmínky", tak se chytnete za hlavu a slovo nevolnictví bude to jediné, co Vás napadne… "Plať, šmejde…a drž hubu" :)
Ano, kvalita signálu je na bodu mrazu, digitální příjem je výsměch a setoboxy mají kvalitu čínských vozů. Ale pokud se neozvete (neozveme), nebude mít kdo/co řešit.
Takže… Provozovatel – telekomunikační úřad – úřad na ochranu spotřebitele… Myslím, že mnohé body jsou hodně sporné… Viz. nevracení poplatků, neodpovědnost za poskytované datové služby, všimněte si na rychlosti udávané "až" XXX Mb/s (zbytek světa garantuje minimální rychlosti…;).
Tak co, necháte si to všechno líbit?
id 6741 | ticket 25756…967d9 | agent 33450…1df25
7.3.2009 15:01 WerGee
já jsem absolutně v klidu, lebo máme všechny programy nelegálně, takže zadara a sháníme jen kody :-Q;-)
id 6754 | ticket bde47…49493 | agent adc84…39ded
21.9.2009 01:37 LADISLAV HOLÍK
JIŽ NIKDY VÍCE KTK!DESET DNÍ BEZ INTERNETU A POŠKOZENÝ PROGRAM PC MĚ STAČILO! ŽÁDEJTE ZO
HLEDNĚNÍ-VRÁCENÍ PENĚZ! MĚ JE VRÁTILI. MÁM SATELIT A JE KLID.
id 6824 | ticket 99e35…c149d | agent e4013…669d9
15.12.2009 12:41 Jindřich Karel | jindrich.karel@email.cz
…Pokud Vám nějaká společnost dluží peníze, tak je vymáhejte nebo pohledávku postupte někomu kdo si to z nich dostane…
id 6862 | ticket 4748d…7b2a9 | agent 8c8fd…26dcf

Hledání

Stručně

  • Saturn odešel na zasloužený odpočinek. Vzpomínejte na něj tak, jak vám zůstal v paměti.
    Nezapomeneme!
 

Původní engine: Jan Raszyk; Webmaster: Michal Wiglasz;

© 2002 — 2009: Všechna práva vyhrazena, šíření veškerého obsahu bez souhlasu redakce zakázáno.