Je to ta nejhorší firma, s kterou jsem kdy přišel do kontaktu… Ale
pokud máte trochu hubu a chce se Vám na ně vyvíjet "tlak", dá
se z toho něco vytřískat
. Tak například v době "modernizace"
ohlásili výpadky "od-do" hodin, ale poté, co bylo celý den klid
a v půl šesté nás nadobro do rána odpojili, jsme začali nahřívat linky a
výsledkem byla 50 % sleva po dobu 12 měsíců jak na TV, tak na NET.
Každopádně, pokud si přečtete jejich aktuální "obchodní
podmínky", tak se chytnete za hlavu a slovo nevolnictví bude to
jediné, co Vás napadne… "Plať, šmejde…a drž hubu"
Ano, kvalita signálu je na bodu mrazu, digitální příjem je výsměch a
setoboxy mají kvalitu čínských vozů. Ale pokud se neozvete (neozveme),
nebude mít kdo/co řešit.
Takže… Provozovatel – telekomunikační úřad –
úřad na ochranu spotřebitele… Myslím, že mnohé body jsou hodně
sporné… Viz. nevracení poplatků, neodpovědnost za poskytované datové
služby, všimněte si na rychlosti udávané "až" XXX Mb/s (zbytek
světa garantuje minimální rychlosti…
.
Tak co, necháte si to všechno líbit?